Blog

Ulazak u novu radnu sredinu često je poput otvaranja vrata u nepoznati svijet. Za svakog novog djelatnika, taj trenutak predstavlja mješavinu uzbuđenja, nesigurnosti i želje da se ostavi dobar prvi dojam. No, ono što prati te početne korake, ključno je kako će se osoba osjećati i integrirati u radni kolektiv.

Zadovoljstvo zaposlenika je ključni aspekt učinkovitog upravljanja ljudskim resursima i uspješnog poslovanja organizacije. Ono se odnosi na emocionalni i psihološki osjećaj zadovoljstva, angažmana i dobrobiti zaposlenika na radnom mjestu. Evo nekoliko ključnih elemenata i načina mjerenja zadovoljstva zaposlenika:

Analiza radnih mjesta je proces sistematskog prikupljanja i analiziranja informacija o radnom mjestu te identifikacija i opis onoga što se dešava na poslu i uvjeta koji su potrebni za njegovo obavljanje. Također, to je identifikacija budućih zahtjeva i potreba u pogledu zadataka, dužnosti i odgovornosti na određenom radnom mjestu.

Sistematizacija je kratak popis i opis poslova koje zaposlenici obavljaju na radnim mjestima. Svakom radnom mjestu koje ima određeni naziv odgovara i određeni popis i opis poslova. Popis i opis poslova u sistematizaciji smatraju se sastavnim dijelom ugovora o radu.

Svaki drugi Hrvat želi dati otkaz do kraja godine!!! Napokon smo progledali i shvatili da lojalnost jednom poslodavcu životna je greška.


© 2023 Dražena consulting j.d.o.o. za savjetovanje i usluge, Polačišće 11, 23000 Zadar
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti