NAŠE USLUGE:
UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA
Procesi vezani uz zapošljavanje, upravljanje osobljem, razvoj zaposlenika, obračun plaća, beneficije, procjenu učinkovitosti i sve druge aktivnosti koje se odnose na ljudske resurse.
- analiza radnih mjesta
- izrada sistematizacije radnih mjesta
- budžetiranje radnih mjesta
- definiranje radnih zadataka
- definiranje radnog mjesta
- komunikacija i implementacija radnih mjesta
- definiranje kataloga radnih mjesta
- planiranje troškova radnog mjesta
- procjena učinkovitosti
- praćenje fluktuacije zaposlenika
- kontrola radnog mjesta
U komunikaciji sa klijentima radimo i ostale usluge unutar ljudskih resursa.
Cijena usluge ljudskih resursa
ovisi o potrebi klijenata i izvještajima koji se izrađuju na njihov zahtjev. Raspon cijena se kreće od 150,00€ do 750,00€
UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
Organizacija i arhiviranje dokumenata, uključujući financijske zapise, ugovore, izvještaje, korporativne dokumente i ostale relevantne materijale.
- sortiranje i skeniranje dokumentacije prema knjigovodstvu
- izrada dopisa i manje zahtjevnih dokumenata
- unos dokumentacije u aplikacije
- komunikacija sa Vašim knjigovodstvom
- zaprimanje mailova
- izrada putnih naloga
- vođenje blagajne (izrada uplatnica i isplatnica)
Radimo i surađujemo sa knjigovodstvenim servisima u smislu delegiranja manje zahtjevnih obrada i knjiženja dokumentacije.
UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM
mjerimo u aplikaciji te naplaćujemo efektivni rad, a cijena je 1h/30€. Za duže suradnje u ponudi imamo pakete usluga u kojima su formirani popusti od 20% u odnosu na cijenu sata.
UPRAVLJANJE FINANCIJAMA
Praćenje i upravljanje financijskim aspektima organizacije, uključujući budžetiranje, knjigovodstvo, kontrolu troškova, fakturiranje, plaćanja i izvještavanje.
- knjiženje URE i IRE
- obračun plaće djelatnicima
- knjiženje izvoda banke
- vođenje glavne knjige
- knjigovodstvo obrtnika
Izrađujemo godišnje izvještaje poduzetnika te ih dostavljamo prema državnim institucijama
Nudimo suradnju knjigovodstvenim servisima u smislu unosa financijskih podataka iz različitih izvora, poput računa, računa za plaćanje, bankovnih izvoda i ostalih izvora u knjigovodstveni softver.
Cjenik usluga :
MINI paket administracije
do 10 h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka
240 €
MIDI paket administracije
do 15 h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka
360 €
MAXI paket administracije
do 20h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka
480 €
On-line knjigovodstvo
ovisno o broju mjesečnih faktura, broju djelatnika te radi li se o klijentu koji je u sustavu PDV-a ili nije / poslovanje je podijeljeno po paketima