NAŠE USLUGE:

UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA

Procesi vezani uz zapošljavanje, upravljanje osobljem, razvoj zaposlenika, obračun plaća, beneficije, procjenu učinkovitosti i sve druge aktivnosti koje se odnose na ljudske resurse. 

  1. analiza radnih mjesta
  2. izrada sistematizacije radnih mjesta
  3. budžetiranje radnih mjesta
  4. definiranje radnih zadataka
  5. definiranje radnog mjesta
  6. komunikacija i implementacija radnih mjesta
  7. definiranje kataloga radnih mjesta
  8. planiranje troškova radnog mjesta
  9. procjena učinkovitosti 
  10. praćenje fluktuacije zaposlenika
  11. kontrola radnog mjesta

U komunikaciji sa klijentima radimo i ostale usluge unutar ljudskih resursa.


Cijena usluge ljudskih resursa

ovisi o potrebi klijenata i izvještajima koji se izrađuju na njihov zahtjev. Raspon cijena se kreće od 150,00€ do 750,00€

UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM

Organizacija i arhiviranje dokumenata, uključujući financijske zapise, ugovore, izvještaje, korporativne dokumente i ostale relevantne materijale. 

  1. sortiranje i skeniranje dokumentacije prema knjigovodstvu
  2. izrada dopisa i manje zahtjevnih dokumenata
  3. unos dokumentacije u aplikacije
  4. komunikacija sa Vašim knjigovodstvom
  5. zaprimanje mailova
  6. izrada putnih naloga 
  7. vođenje blagajne (izrada uplatnica i isplatnica)

Radimo i surađujemo sa knjigovodstvenim servisima u smislu delegiranja manje zahtjevnih obrada i knjiženja dokumentacije. 

UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM

 mjerimo u aplikaciji te naplaćujemo efektivni rad, a cijena je 1h/30€.  Za duže suradnje u ponudi imamo pakete usluga u kojima su formirani popusti od 20% u odnosu na cijenu sata.

UPRAVLJANJE FINANCIJAMA

Praćenje i upravljanje financijskim aspektima organizacije, uključujući budžetiranje, knjigovodstvo, kontrolu troškova, fakturiranje, plaćanja i izvještavanje.

  1. knjiženje URE i IRE
  2. obračun plaće djelatnicima
  3. knjiženje izvoda banke
  4.  vođenje glavne knjige
  5. knjigovodstvo obrtnika 

Izrađujemo godišnje izvještaje poduzetnika te ih dostavljamo prema državnim institucijama 

Nudimo suradnju knjigovodstvenim servisima u smislu unosa financijskih podataka iz različitih izvora, poput računa, računa za plaćanje, bankovnih izvoda i ostalih izvora u knjigovodstveni softver.


Cjenik usluga :

MINI paket administracije

 do 10 h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka

240 € 

MIDI paket administracije

 do 15 h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka

360 € 

MAXI paket administracije

 do 20h mjesečno / ovisno o složenosti zadataka

480 € 

On-line knjigovodstvo

ovisno o broju mjesečnih faktura, broju djelatnika te radi li se o  klijentu koji je u sustavu PDV-a ili nije / poslovanje je podijeljeno po paketima

od 70 €


© 2023 Dražena consulting j.d.o.o. za savjetovanje i usluge, Polačišće 11, 23000 Zadar
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti